مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-23سياسي

سوئد: مجوز تجمعات می دهیم، اما اهانت به کتب دینی مجاز نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه سوئد، امروز (یکشنبه)، در پاسخ به سؤالات شبکه «کوردستان 24» که از طریق ایمیل برای وزارتخانه ارسال شده بود، - وزارت امور خارجه سوئد در پاسخ به سؤال یک شبکه کُردی درباره اینکه آیا استکهلم بار دیگر اجازه هتک حرمت قرآن کریم را خواهد داد یا خیر، گفت که نهاد های این کشور اجازه برگزاری تجمعات را صادر می کنند، اما اهانت به کتب دینی مجاز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه سوئد، امروز (یکشنبه)، در پاسخ به سؤالات شبکه کوردستان 24 که از طریق ایمیل برای وزارتخانه ارسال شده بود، گفت که با اهانت به قرآن کریم یا هر کتاب دینی دیگر مخالف است.

وزارت خارجه سوئد در این خصوص گفت که تنها اجازه برگزاری تجمع صادر می شود و اهانت به قرآن کریم مجاز نیست و برخی از افراط گرایان می خواهند میان مسلمانان و غیرمسلمانان سوئد اختلاف افکنی کنند.

استکهلم همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره قطع روابط بغداد و سوئد و خروج سفیر سوئد از کشور عراق گفت که دو طرف همچنان در حال گفتگو در این خصوص هستند.

وزارت خارجه سوئد در ادامه در پاسخ به سؤال شبکه کوردستان24 درباره اینکه آیا دولت سوئد بار دیگر اجازه هتک حرمت قرآن کریم و سوزاندن پرچم عراق را خواهد داد یا خیر، گفت: نهاد های سوئد مستقل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوئد: مجوز تجمعات می دهیم، اما اهانت به کتب دینی مجاز نیست

سوئد: مجوز تجمعات می دهیم، اما اهانت به کتب دینی مجاز نیست