مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-21سياسي

ایجاد تمهیدات لازم و کافی برای راحتی سفر اربعین ضروری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امسال به احتمال زیاد زائران بیشتری از سال های قبل برای زیارت اربعین مشرف می شوند که ایجاد تمهیدات لازمو کافی برای راحتی این سفر معنوی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه ستاد اربعین آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در فرهنگ اسلام و مذهب تشیع، مسلمان عزیز است و ذلت و خواری با مسلمانی قابل جمع نیست بر همین مبنا نهضت عاشورا شکل گرفت.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت پیاده روی اربعین، افزود: امسال به رغم وضعیت بد و نامناسب اقتصادی و معیشتی، به احتمال زیاد زائران بیشتری از سال های قبل برای زیارت اربعین مشرف خواهند شد که ایجاد تمهیدات لازم و کافی برای راحتی این سفر معنوی ضروری است.

حجت الاسلام آل هاشم یکی از افتخارات پیروان مکتب حسینی و انقلاب اسلامی را مبارزه با استکبار جهانی و زیاده خواهی های آمریکای جنایت کار دانست و یادآور شد: پیروان این مکتب فناناپذیر به هیچ عنوان در قبال ظلم، جنایت و زورگویی کرنش نخواهند کرد.

وی با تمجید از استقبال گسترده مردم از پیاده روی اربعین در سال های گذشته و امسال ادامه داد: حجم ثبت نام برای مراسم امسال بر اساس آخرین آمارها از سامانه سماح، بیانگر استقبال خوب مردم و احتمالاً یک حماسه عظیم اربعین با حضور بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تمهیدات لازم و کافی برای راحتی سفر اربعین ضروری است

ایجاد تمهیدات لازم و کافی برای راحتی سفر اربعین ضروری است