مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 07:402023-07-29پزشكي

آخرین وضعیت نتایج بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت


رییس مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت وزارت بهداشت درباره تعیین تکلیف بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت، - رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد آخرین وضعیت نتایج بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت رییس مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت وزارت بهداشت درباره تعیین تکلیف بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم بتوانیم نتیجه نهایی و تعداد افرادی که می توانند از طریق فراخوان بیستم جذب شوند، را اعلام کنیم.

  دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت فراخوان جذب اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت اظهار کرد: ما در حال انجام مکاتبات، مراودات و برگزاری جلسه با سازمان امور اداری و استخدامی هستیم تا بتوانیم مجوز بیستمین فراخوان جذب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در گفت وگویی با ایسنا اعلام کردید که بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در وزارت بهداشت تا پایان تیر ماه نهایی می شود.

وضعیت نهایی این فراخوان در چه تاریخی مشخص می شود؟ خاطرنشان کرد: جلسات مکرری با مسئولان سازمان اداری و استخدامی در ارتباط با فراخوان بیستم برگزار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت نتایج بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

آخرین وضعیت نتایج بیستمین فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت