مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-03فرهنگي

سرگیجه در میان ردیابی حقیقت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کمال پورکاوه منتقد در یادداشتی به سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و بازی مهدی حسینی نیا پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کمال پورکاوه منتقد در یادداشتی به سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده و بازی مهدی حسینی نیا پرداخت.

در این یادداشت می خوانیم: بعد از موفقیت سریال سقوط که ضرب آهنگ و فضاسازی های متناسبش، نام سجاد پهلوان زاده را به عنوان کارگردانی جوان و با استعداد بر سر زبان ها انداخت، این روز ها و با نمایش حیثیت گمشده که دومین تجربه او در سریال سازی است، و فضای کاملا متفاوتی را از ساخته قبلی او پیش روی تماشاگر قرار می دهد، به راحتی می توان از ظهور فیلمساز قابل اعتنایی صحبت به میان آورد که از زیر سایه حرف و حدیث ها و نام های بزرگی، چون محمد حسین مهدویان بیرون آمده و ضمن یاری گرفتن از مشاوره های آن ها، هویتی مستقل برای خود فراهم کرده است.

اگرچه شهامت و شجاعت سجاد پهلوان زاده را با پذیرفتن مسئولیت سنگین کارگردانی اولین تجربه حرفه ای اش در سریال سقوط (آن هم در حالی که پیش از این به غیر از تدوین چند سریال و اثر سینمایی فعالیت جدی و مهمی در زمینه کارگردانی نداشته) می توانستیم درک کنیم، اما تسلط تحسین برانگیز او در اجرای صحنه های پر التهاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگیجه در میان ردیابی حقیقت

سرگیجه در میان ردیابی حقیقت