مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-05اقتصادي

جدیدترین خبرها از طرح «نهضت مسکن ملی» در خراسان جنوبی


تصویب طرح های تفکیک اراضی نهضت ملی مسکن شهرهای نهبندان و بشرویه و الحاق به محدوده شهرهای فردوس، اسدیه ، نیمبلوک، حاجی آباد و بشرویه با هدف تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن خبرهای جدیدی ست که در این حوزه در خراسان جنوبی مخابره شد.

- خبرگزاری فارس-خراسان جنوبی؛ تصویب طرح های تفکیک اراضی نهضت ملی مسکن شهرهای نهبندان و بشرویه و الحاق به محدوده شهرهای فردوس، اسدیه ، نیمبلوک، حاجی آباد و بشرویه با هدف تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن خبرهای جدیدی ست که امروز در این حوزه از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مخابره شد.

طرح های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن شهرهای نهبندان و بشرویه در کمیسیون طرح تفصیلی (ماده 5) استان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مصوب شد.

پنجمین جلسه کمیسیون ماده 5 استان به بررسی سه دستور کار از شهرهای نهبندان و بشرویه گذشت که بررسی طرح تفکیکی اراضی 57 هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر نهبندان و طرح تفکیکی اراضی 9 هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر بشرویه از دستورکارهای این جلسه بود که پس از بررسی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بررسی روند الحاق  زمین به محدوده شهر فردوس همچنین در کارگروه امور زیربنایی استان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبرها از طرح «نهضت مسکن ملی» در خراسان جنوبی

جدیدترین خبرها از طرح «نهضت مسکن ملی» در خراسان جنوبی