مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:122023-08-21اقتصادي

195 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه های شیلاتی پرداخت شد


مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به طرح ها و پروژه های حوزه شیلاتی در استان گفت: 1530 طرح از طرف شیلات به بانک های عامل معرفی شدند و بیش از 195 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه ها پرداخت شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به طرح ها و پروژه های حوزه شیلاتی در استان گفت: 1530 طرح از طرف شیلات به بانک های عامل معرفی شدند و بیش از 195 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه ها پرداخت شد.

قاسم کریم زاده امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به ارتباط و تعامل مدیران و رسانه ها گفت: در هر سازمان و مجموعه ای نقاط ضعف و قوت وجود دارد اما مدیری موفق است که با کمک رسانه ها نقاط ضعف را شناسایی و برطرف نماید.

کریم زاده یکی از مهمترین فعالیت های شیلات استان را در آبزی پروری دانست و گفت: مازندران دارای 3800 واحد آبزی پروری فعال است که این تعداد در 23 واحد در سوادکوه فعالیت می کنند، با توجه به اقلیم منطقه بیشتر این واحد ها به پرورش ماهیان سردآبی مشغول هستند.

وی افزود: بیش از هشت هزار سرمایه گذار با تولید 95 هزار تن در این حوزه در سطح استان به ایجاد اشتغال و تامین پروتیین خانواده ها مشغول هستند و در شهرستان سوادکوه هم 70 سرمایه گذار با تولید 550 تن فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

195 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه های شیلاتی پرداخت شد

195 میلیارد تومان تسهیلات به پروژه های شیلاتی پرداخت شد