مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-31سياسي

انتخابات را بستر تحقق مطامع جریانات عافیت طلب و مردم فریب نخواهیم کرد


فرماندار ساری با تاکید براینکه در انتخابات دین و آخرت خود را به دنیای احدی گره نمیزنیم و عین مُرّ قانون رفتار خواهیم کرد، گفت: انتخابات را بستر تحقق مطامع جریانات عافیت طلب که بخواهند مردم را فریب دهند نخواهیم داد.

- ایسنا/مازندران فرماندار ساری با تاکید براینکه در انتخابات دین و آخرت خود را به دنیای احدی گره نمیزنیم و عین مُرّ قانون رفتار خواهیم کرد، گفت: انتخابات را بستر تحقق مطامع جریانات عافیت طلب که بخواهند مردم را فریب دهند نخواهیم داد.

محمدعلی نوبخت امروز در آیین افتتاح مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در محل فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد ما در انتخابات به چهار کیلد واژه مشارکت، امنیت، سلامت، رقابت سال در انتخابات است که مورد تاکید رهبری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه انتخابات فرمایشی و نمایشی را خشکاند، افزود: طی 44 سال انقلاب اسلامی بیش از 40 انتخابات در کشور برگزار شد.

فرماندار ساری با اظهار اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر اراده مردم، معرفت و مبانی دین اسلام است، یادآور شد: برای افزایش مشارکت باید زمینه اعتماد مردم را فراهم کنیم که اصول مهم آن اصل بی طرفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات را بستر تحقق مطامع جریانات عافیت طلب و مردم فریب نخواهیم کرد

انتخابات را بستر تحقق مطامع جریانات عافیت طلب و مردم فریب نخواهیم کرد