مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-07اقتصادي

صدور مجوزهای حوزه های سه گانه میراث فرهنگی خوزستان از راه درگاه ملی مجوزها


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: از این پس همه مجوزها و خدمات حوزه های سه گانه این اداره کل از راه درگاه ملی مجوزها و به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: از این پس همه مجوزها و خدمات حوزه های سه گانه این اداره کل از راه درگاه ملی مجوزها و به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برپایه اعلام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده اظهار کرد: با هدف تسریع در صدور انواع مجوزها و کوتاه کردن مسیر آن و در راستای بسترسازی انجام شده در سطح کشور و به تبع آن استان خوزستان، همه مجوزها و خدمات حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، از راه درگاه ملی مجوزها و به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارایه می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در این باره توضیح داد: درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، بستری اینترنتی تحت مدیریت دبیرخانه هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار است که برای همه کسب و کارهای موجود در کشور، شرایط، مدارک، مجوزهای پیش نیاز، هزینه و زمان صدور مجوز را شفاف ارایه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای حوزه های سه گانه میراث فرهنگی خوزستان از راه درگاه ملی مجوزها

صدور مجوزهای حوزه های سه گانه میراث فرهنگی خوزستان از راه درگاه ملی مجوزها