مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-09سياسي

«ناحیه نوآوری شهری» در طرح های پژوهشی و اجرایی کرج دیده شود


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: «ناحیه نوآوری شهری»باید در طرح های پژوهشی و اجرایی در سال آینده دیده شود.

- کرج- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: ناحیه نوآوری شهری باید در طرح های پژوهشی و اجرایی در سال آینده دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیمی ظهر چهارشنبه در نهمین جلسه هیئت امنای مرکز پژوهش های شورای اسلامی ضمن اشاره به اقدامات مؤثر و مطلوب مرکز پژوهش ها در سال گذشته، اظهار داشت: در این مدت سنگ بنای خوبی گذاشته شد و جلساتی که در شورای پژوهش با حضور رؤسای کمیسیون ها و نخبگان به صورت موضوع محور و تخصصی محور در حال تشکیل است، اقدام خوبی است که در دوره های گذشته شاهد آن نبودیم.

وی با مهم تلقی کردن احصا معضلات شهری از طریق طرح های پژوهشی، عنوان کرد: مشکلات بین کلانشهرها از جمله محیط زیست، پسماند، حمل و نقل، آلودگی هوا، خودروهای فرسوده، فرو نشست ها تقریباً مشترک است و بر اساس جمعیت و گستردگی، شدت آن متفاوت است که این مشکلات باید احصا و از طریق ایجاد ناحیه نوآوری شهری نگاه جدیدی به مدیریت شهری و شهرسازی شکل گرفته شود و فناوری را بخشی از بدنه کلانشهر کرج دانست.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اینکه کلانشهرها به دنبال فناوری های نوین در جهت کم شدن مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناحیه نوآوری شهری» در طرح های پژوهشی و اجرایی کرج دیده شود

«ناحیه نوآوری شهری» در طرح های پژوهشی و اجرایی کرج دیده شود