مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:162023-07-23سياسي

«قزوین» امن ترین استان کشور در حوزه سرمایه گذاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و امنیت غذایی استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شعار محوری سال 1402 و دستورات مکرر مقام معظم رهبری در حوزه مهار تورم، استان قزوین در مسیر اصلاح شاخص های کلی تورم حرکت کرده و در آینده ای نه چندان دور به نرخ تورم میانگین کشوری نزدیک می شود.

وی ادامه داد: در کنار حمایت از تولید و تولیدکنندگان، مهار تورم در شاخص های کلی باید مورد توجه قرار گیرد و منجر به پایداری اقتصادی در استان شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: منظور از مهار تورم کاهش محسوس قیمت کالا نیست بلکه مدیریت بهینه در رشد قیمت مازاد اقلام در مقایسه با سایر استان ها است.

اعلایی از کسب رتبه نخست استان قزوین در حوزه امنیت سرمایه گذاری خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات زیرساختی صورت گرفته در حوزه سرمایه گذاری و تعامل سازنده بین فعالان بخش اقتصادی خصوصی و دولتی، قزوین به امن ترین استان کشور برای سرمایه گذاری و مشارکت مردمی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: کسب رتبه نخست امنیت سرمایه گذاری توسط استان قزوین بر اساس پایش های میدانی و بررسی های صورت گرفته در سامانه های ملی اتفاق افتاده و حفظ این جایگاه تلاش مضاعفی را می ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» امن ترین استان کشور در حوزه سرمایه گذاری

«قزوین» امن ترین استان کشور در حوزه سرمایه گذاری