مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-19اجتماعي

قم برای رسیدن به میانگین کشوری به هزار و 500 کلاس درس نیاز دارد


کمبود حال یک هزار و 500 کلاس درس در استان قم برای رسیدن به میانگین سرانه آموزشی کشور، نتیجه عدم توجه به عدالت آموزشی در طول سالیان متمادی گذشته بوده که امید است با رویکردهای جدید مطرح شده در سطح وزارت آموزش و پرورش این کمبود جبران شود.

-  احمدرضا اجتهادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سی و هفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش کشور از بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد ماه به صورت وبیناری و با شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش، ایران قوی در همه استان ها از جمله استان قم برگزار شد.

 وی افزود: یکی از مهمترین مولفه ها و عوامل موثر در تبلور و اجرایی شدن عبارت مدرسه اثر بخش که در شعار این اجلاس آمده، هویت بخشی به کالبد و فضاهای آموزشی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: فضاهای آموزشی باید به معنای واقعی، تجلی بخش هویت اسلامی، فرهنگ متمدن ایرانی و البته جاذب برای دانش آموزان و بهره برداران باشد و از این رو ضروریست تا این مهم به صورت مرحله به مرحله پیگیری شود تا مدارس تحولی به لحاظ فضا شکل بگیرند.

 اجتهادی اضافه کرد: در این باره می توان به مواردی مانند مسجدمحور شدن نمازخانه های مدارس، دومنظوره سازی مدارس در راستای اهداف پدافند غیرعامل، امکان بهره برداری از مدارس و فضاهای ورزشی آن ها در ساعات غیر آموزشی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم برای رسیدن به میانگین کشوری به هزار و 500 کلاس درس نیاز دارد

قم برای رسیدن به میانگین کشوری به هزار و 500 کلاس درس نیاز دارد