مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:312023-08-19اجتماعي

آمادگی 200 دستگاه اتوبوس در یزد برای اعزام زائران اربعین


محمد رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم جهت سفرهای اربعین انجام شده و تا کنون بالغ بر 200 دستگاه اتوبوس با ظرفیت حداکثری برای انتقال زائران از سراسر استان تا مرزهای مشخص شده، پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد افزود: در حال حاضر سه مرز جهت انتقال مسافران پیش بینی شده است؛ به این ترتیب که مرز رسمی اتوبوس های اعزام که برای آنان صورت وضعیت صادر شده است، مرز چزابه بوده و جهت برگشت زائران از دو مرز دیگر مهران و شلمچه نیز برنامه ریزی صورت گرفته است.

رستگاری در رابطه با نرخ مصوب اتوبوس ها برای اعزام زائران، گفت: برای اتوبوس ها با ظرفیت 44 نفر از یزد به مرز چزابه نرخ 651 هزار تومان، از یزد به مرز مهران 560 هزار تومان و از یزد به مرز شلمچه 558 هزار تومان به تصویب رسیده است.

وی همچنین از بلیط فروشی ها به صورت حضوری و اینترنتی خبر داد و اذعان کرد: متقاضیان می توانند به صورت حضوری از دفاتر فروش بلیط در پایانه ها و یا از طریق سایت های شرکت های مسافربری اقدام به تهیه بلیط نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترددها و سفرهای اربعین قطعاً با محدودیت جدی در سرویس دهی سایر خطوط و ناوگان نه تنها در استان یزد بلکه در سراسر کشور مواجه خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 200 دستگاه اتوبوس در یزد برای اعزام زائران اربعین

آمادگی 200 دستگاه اتوبوس در یزد برای اعزام زائران اربعین