مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-15بين الملل

بی بی استکهلم؛ لکه سیاه جدیدی در کارنامه ضدبشری انگلیس


رسانه های انگلیسی مجموعه گزارش هایی را با محوریت وضعیت بحرانی پناه جویان در سایر کشورها منتشر می کنند تا مخاطب را به این یقین برسانند که شناور «بی بی استکهلم» مکانی بس مطلوب برای مهاجرینی است که به انگلیس پناه آورده اند! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: سرانجام پس از مدت ها جدال میان نهادهای حقوق بشری و دولت مردان انگلیس و هم زمان با تصویب مصوبه سرکوب گرانه در پارلمان انگلیس علیه مهاجرین و پناه جویان، از یک هفته پیش طرح اسکان مهاجرین و پناه جویان در شناوری به نام بی بی استکهلم آغاز شد.

این شناور که یادآور زندان هایی است که بر روی آبها حضور دارند و زندانیان بی شماری در آنها نگهداری می شوند، در بندر پورتلند انگلستان پهلو گرفته و دولت مدعی است که برای کاهش هزینه اسکان مهاجرینی که خود را با قایق به بریتانیا می رسانند، این شناور را در نظر گرفته است! در این میان رسانه های وابسته به خاندان سلطنتی همچون بی بی سی تلاش کردند تا این شناور را محلی امن و مطلوب برای مهاجرین و پناه جویان جلوه داده و به این رفتار رنگ وبوی انسانی دهند.

بی بی سی با نمایش تصاویری از درون این شناور و بیان جملاتی در وصف امکانات بی بی استکهلم مانند اتاق تماشای تلویزیون، محل نیایش و عبادت، استخر و سالن ورزش و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بی استکهلم؛ لکه سیاه جدیدی در کارنامه ضدبشری انگلیس

بی بی استکهلم؛ لکه سیاه جدیدی در کارنامه ضدبشری انگلیس