مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-19سياسي

4 مامای غیرمجاز در شاهرود دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: پس از ابلاغ قانون حمایت از جوانی جمعیت به مسؤولان قضایی دستور داده شد تا وظایف مرتبط را پیگیری کنند و برخورد قانونی و متناسب را انجام دهند.

وی ادامه داد: متأسفانه سقط غیرقانونی جنین توسط افراد غیرمجاز و ناآشنا با اصول علمی و بهداشتی در مراکز غیرقانونی و بدون مجوز به صورت نامحسوس در حال انجام است و برای جلوگیری از استمرار این معضل باید ورود قانونی و بازدارنده را در دستور کار قرار داد.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: در همین راستا با تلاش های ضابط خاص و پس از رصدهای امنیتی، چهار نفر از بانوان غیرمجاز در اماکن غیربهداشتی که با اعمال غیرحرفه ای اقدام به سقط جنین در شهرستان شاهرود می کردند، شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

عبداللهی گفت: متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود به اتهام سقط عمدی جنین تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و مراکز مربوطه نیز با دستور قضایی پلمب شد.

وی تأکید کرد: روند شناسایی و دستگیری افراد و مراکز غیرمجاز و غیرقانونی در این موضوع مهم در سراسر استان سمنان ادامه دارد و دستگاه قضایی این استان با جدیت و قاطعیت با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مامای غیرمجاز در شاهرود دستگیر شدند

4 مامای غیرمجاز در شاهرود دستگیر شدند