مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-23سياسي

یادواره سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد در آبدانان برگزار شد


دوازدهمین یادواره سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد در شهرستان آبدانان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکم مرداد ماه 1402 دوازدهمین سالگرد شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد با حضور ملازاده معاون انرژی هسته ای کشور، فرمانده سپاه امیرالمونین (ع)، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان ایلام، معاون توسعه استانداری ایلام، امام جمعه، فرماندار شهرستان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان آبدانان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این یادواره گفت: دانشمندان هسته ای با تلاش مضاعف خویش توانستند پرچم پیشرفت و تعالی ایران را در جهان برافراشته کنند.

جمال اسدی افزود: همچنین این افراد با رشادت های خود طی چند سال اخیر کشور عزیزمان ایران را در ردیف کشورهای برتر هسته ای قرار داده و این برای نظام و ملت افتخار است.

وی بیان داشت: یکم مردادماه سال 1390 ایادی استکبار و مدعیان دروغین حقوق بشر که همواره در مقابل ملت ایران ناتوان بوده و هیچگاه توان رویایی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود نمی دیدند، در اقدامی بزدلانه دانشمند هسته ای کشورمان شهید داریوش رضایی نژاد را در مقابل دیدگان همسر و دختر خردسالش به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد در آبدانان برگزار شد

یادواره سالگرد شهادت شهید داریوش رضایی نژاد در آبدانان برگزار شد