مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-01بين الملل

کریمی مقام: تحریم های آمریکا علیه ایران را می توان مصداق نسل کشی دانست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجوف سایت ستاد حقوق بشر در گفتگو با علی کریمی مقام، کارشناس مسائل حقوق بشری در خصوص تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران که مانع از ورود دارو های مورد نیاز برای درمان بیماران و به خصوص بیماران خاص و جانبازان شده است، - کارشناس مسائل حقوق بشری گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را می توان در زمره نسل کشی قرار داد، زیرا تمام ملزومات حقوقی آن را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجوف سایت ستاد حقوق بشر در گفتگو با علی کریمی مقام، کارشناس مسائل حقوق بشری در خصوص تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران که مانع از ورود دارو های مورد نیاز برای درمان بیماران و به خصوص بیماران خاص و جانبازان شده است، گفت: موضوعی که در رابطه با تحریم ها مهم است و اتفاقا بسیار مرتبط به مجامع بین المللی حقوق بشر است، آن جنبه ای از تعهدات کشور ها است که ذیل آن، یک سری اصول رفتاری را برای عمل در عرصه بین المللی متعهد می شوند.

در قضیه تحریم های آمریکا همه این تعهدات حقوق بشری نقض شده است و هر اقدام تحریمی ناقض حقوق میثاق های سیاسی-مدنی و اقتصادی-اجتماعی-فرهنگی است.

این کارشناس مسائل حقوق بشری تاکید کرد: مهمترین مبانی که در اینجا می توان به آن ها پرداخت اصل نقض ارزیابی تبعات تحریم و اصل تعهد نسبت به تاثیرات فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی مقام: تحریم های آمریکا علیه ایران را می توان مصداق نسل کشی دانست

کریمی مقام: تحریم های آمریکا علیه ایران را می توان مصداق نسل کشی دانست