مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-13سياسي

کسب رتبه برتر ثبت نام بانوان سیستان و بلوچستانی در کارزار انتخابات مجلس


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در بحث پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم، از نظر ثبت نام بانوان استان برای حضور در کارزار انتخابات رتبه برتر در کشور را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در جلسه با فرمانداران حوزه سیستان اظهار داشت: همچنین در زمینه تعداد ثبت نام کنندگان و میزان حضور جوانان، سیستان و بلوچستان در ردیف 10 استان اول کشور قرار دارد.

وی بیان کرد: حضور موفق و مقتدرانه فرمانداران استان در همایش آموزشی انتخابات در چابهار و کسب موفقیت در زمینه آموزش، میزبانی و کیفیت برگزاری دوره یکی از اتفاقات مناسب در چند هفته اخیر بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نخستین قیام مردمی به خونخواهی سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) جزو افتخارات تاریخی خطه سیستان است.

وی با تشکر دست اندر کاران برپایی همایش سالروز قیام مردم سیستان برای خونخواهی امام حسین (ع) بیان کرد: میزان حضور و کیفیت برنامه نسبت به سال گذشته چشم گیرتر بود، البته می تواند با شکوهتر از این هم برگزار شود.

این مسئول با اشاره به سلسه مراتب موجود در بدنه حکمرانی کشور گفت: دهیاری ها نقطه تماس حکمرانی با بدنه اجتماعی هستند، که نباید نادیده گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر ثبت نام بانوان سیستان و بلوچستانی در کارزار انتخابات مجلس

کسب رتبه برتر ثبت نام بانوان سیستان و بلوچستانی در کارزار انتخابات مجلس