مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-05سياسي

رسانه ها مسائل روز را به درستی تحلیل و انتقال دهند


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: در شرایط کنونی انتظار می رود رسانه ها تحلیل درستی از مسائل روز داشته و سپس آن را انتقال دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابوالفضل شکارچی شامگاه شنبه در نشست خبری با تاکید بر اینکه وظیفه خطیر رسانه ها در شرایط کنونی این است که تحلیل درستی از مسائل روز قبل از انتقال آن به عموم جامعه داشته باشند، گفت: اگر بخواهیم به رسانه ها مشروعیت ببخشیم، بی تردید این مشروعیت زمانی محقق خواهد شد که اصحاب رسانه بتوانند ضمن صیانت از هویت ملی و اسلامی کشور، هجمه قابل توجهی در قبال هویت کاذب و دروغین دشمنان داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه ها باید با تحلیل درست مسائل روز، نقش واقعی خود را در تبیین شرایط ایفا کنند، تصریح کرد: برای اینکه رسانه ها بتوانند در جایگاه واقعی خود قرار گیرند، ضرورت دارد که ابتدا به ساکن اشرافیت کامل اطلاعاتی به مسائل داشته و تحلیل درست را در خروجی خود قرار دهند، به همین خاطر اگر همه این موارد رعایت شود، مردم قادر خواهند بود از رسانه همانند یک مدرسه سیار بهره مند شده و آگاهی لازم را کسب کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه برخورداری از وحدت و انسجام در جامعه مطبوعاتی کشور یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می رود، ادامه داد: تجربه نشان داده است که دشمن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مسائل روز را به درستی تحلیل و انتقال دهند

رسانه ها مسائل روز را به درستی تحلیل و انتقال دهند