مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-13اقتصادي

78 واحد عرضه غیرمجاز گوشت در ورودی های شیراز پلمب شد


مدیرکل دامپزشکی فارس به جمع آوری قصابی های غیر مجاز اشاره کرد و گفت: 78 مورد پلمب در ورودی های شیراز، بلوار خلیج فارس و بید زرد داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ناظمی با اشاره به تاکید دامپزشکی استان به جمع آوری قصابی های غیرمجاز در ورودی های شهر شیراز و منطقه بیدزر، اظهار داشت: کشتار غیرمجاز معضلی است که در چند سال اخیر ما با آن درگیر بوده ایم و فعالیت های بسیاری به منظور کنترل این وضعیت انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی فارس با بیان اینکه در همین خصوص یک سری گشت های همپوشان هم تشکیل و در دو سال اخیر تاکنون 78 مورد پلمب در ورودی های شیراز، بلوار خلیج فارس و بید زرد داشته ایم، گفت: اگر چه این پلمب این واحد های غیر مجاز جزو اولویت های ماست، اما این مشکل در منطقه بید زرد یک معضل اجتماعی است و مردم هم نباید از این متخلفان خرید کنند.

وی گفت: البته علت خرید از این واحد ها را مردم ارزانی اعلام می کنند و در عین حال باید به این اختلاف قیمت شک کنید و هیچ ارزانی بی علت نیست.

ناظمی در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در حوزه دامپزشکی و مباحثی از جمله آگاهی رسانی به منظور عدم خرید از واحد های غیر مجاز یادشده، گفت: عشق و علاقه و نبوغ در خبرنگاری لازم است و این خصوصیات می تواند زمینه آگاهی دادن به مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 واحد عرضه غیرمجاز گوشت در ورودی های شیراز پلمب شد

78 واحد عرضه غیرمجاز گوشت در ورودی های شیراز پلمب شد