مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-22سياسي

رفیعی: دولت شورای عالی محیط زیست و تغییر اقلیم تشکیل دهد


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید به انتقال ارزش هایمان به نسل جوان و نوجوان که در ورای همه خبرپراکنی ها، - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید به انتقال ارزش هایمان به نسل جوان و نوجوان که در ورای همه خبرپراکنی ها، تشنه شنیدن و شنیده شدن است فکر کنیم و برنامه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: امروز از تریبون مجلس شورای اسلامی ایران، ام القرای جهان اسلام سخن می گویم.

به عنوان یک زن متخصص و به نمایندگی از زنان توانمند سرزمینم که خوب می دانند، هرآنچه که دارند، میراث زنده و جاودان بزرگ زنانی است که زمین و زمان را به واسطه خداباوری و درایت خود متعجب کرده است.

قرن ها پیش، در چنین ایامی، بهترین خلق خداوند توسط شقی ترین آدمیان به شهادت رسید و عمیق ترین و مظلومانه ترین سوگوار بشریت از آدم تا خاتم پدید آمد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما رسالت این حرکت انسان ساز در کربلا می ماند، اگر پیغام آن توسط بانویی که اسوه عقلانیت و صبوری بود، به گوش جهان و جهانیان نمی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی: دولت شورای عالی محیط زیست و تغییر اقلیم تشکیل دهد

رفیعی: دولت شورای عالی محیط زیست و تغییر اقلیم تشکیل دهد