مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:052023-08-07سياسي

ساخت کتابخانه مرکزی در بوشهر از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ساخت کتابخانه مرکزی در بوشهر از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات یکشنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: طبق تازه ترین نامه ابلاغی معاون اول رییس جمهوری، اعتباری از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت برای تزریق به حوزه فرهنگ استان بایستی اختصاص یابد وی به اهمیت این اعتبارات اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً در صورت اختصاص این اعتبار، بخش قابل توجهی از بودجه فرهنگی استان تأمین خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: متأسفانه حوزه فرهنگ با وجود تأکید رییس جمهور همچنان در حوزه اعتبار با مشکلاتی مواجه است.

وی افزود: در این حوزه در این دو سال اتفاقات خوبی افتاده اما همچنان چالش هایی در آن وجود دارد که در تلاش هستیم رقم ابلاغی از سوی معاون اول رییس جمهوری را که مبلغ قابل تأملی است، از محل مسئولیت های اجتماعی نفت اخذ کنیم و بخشی از این اعتبار را صرف ساخت وسازهای فرهنگی مثل کتابخانه های عمومی و بخشی دیگر را نیز صرف فعالیت های فرهنگی در محورهای مختلف کنیم.

پورات بیان کرد: کتابخانه مرکزی یکی از خلأهای بزرگ حوزه کتابخوانی استان بوشهر است که این کتابخانه اکنون در جانمایی زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کتابخانه مرکزی در بوشهر از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت

ساخت کتابخانه مرکزی در بوشهر از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت