مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-01سياسي

بزرگداشت حافظ به صورت بین المللی برگزار می شود


حافظ که از هویت تعالی انسان و از عشق بالنده به عنوان فصل مشترک زندگی بشر سخن گفت بخشی از هویت ادبی جهان و میراث معنوی بشریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد پهلوانیان در نشست هم اندیشی گرامیداشت هفته حافظ با قابل تقدیر دانستن برگزاری متفاوت برنامه های امسال بزرگداشت حافظ از دو جنبه ارتقای سطح استانی به ملی و تبدیل روز حافظ به هفته حافظ اظهار داشت: از تفاوت های جدی فردوسی با حافظ این است که فردوسی پارسی گوی بزرگی است و از هویت و اسطوره های ایرانی می گوید اما حافظ از هویت و تعالی انسان و از عشق که فصل مشترک زندگی بشریت است سخن می گوید.

وی با بیان اینکه حافظ بخشی از هویت ادبی جهانی و میراث معنوی بشریت است و  بشریت به حافظ افتخار می کند، افزود: هر چه برای هفته بزرگداشت حافظ به عنوان اوج گردشگری شهر شیراز رویداد تعریف شود به جذب مردم و گردشگران کمک شایانی می کند.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: برگزاری جشنواره شیراز همچون جشنواره های همه جانبه مرسوم در شهرهای بزرگ دنیا با محورهای محتوایی حافظ، سعدی، حضرت  شاهچراغ علیه السلام، ملاصدرا و مفاخر و مشاهیر برجسته شیراز می تواند حافظ را بهتر و بیشتر به دنیا معرفی کند.

  پهلوانیان اضافه کرد: پخش برنامه های وزین از نظر علمی و متکثر از بعد ساختاری به صورت زنده در خصوص حافظ از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حافظ به صورت بین المللی برگزار می شود

بزرگداشت حافظ به صورت بین المللی برگزار می شود