مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-10ورزشي

رییس هیئت تیراندازی با یک کاندید انتخاب شد


پس از انصراف وحید رجبی در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان اصفهان، عباس محمدی پور، تک کاندید این مجمع به عنوان رییس هیئت تیراندازی استان اصفهان انتخاب شد.

- ایسنا/اصفهان پس از انصراف وحید رجبی در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان اصفهان، عباس محمدی پور، تک کاندید این مجمع به عنوان رییس هیئت تیراندازی استان اصفهان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان اصفهان امروز (پنجشنبه-19 مرداد ماه) با حضور رییس فدراسیون تیراندازی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده شهرداری اصفهان، رییس سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی فعالان این رشته برگزار شد.

در این مجمع 2 کاندید ثبت نام کرده بودند که وحید رجبی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران پیش از شروع رای گیری انصراف خود را اعلام کرد تا تیراندازی هم به آمار مجامع تک کاندیدایی اضافه شود.

رجبی نیز در توضیح انصراف خود اعلام کرد: در نهایت به این نتیجه رسیدم که اقای محمدی باید به عنوان رییس هیئت باشد و من همیشه هر کجا که او بوده به عنوان دبیر در کنارش بوده ام.

ضمن اینکه می بایست یکی از پاسداران در انتخابات شرکت کند.

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز تیراندازی را یک رشته المپیکی دانست که اصفهان در کشور پرچم دار است و افزود: تیراندازی رشته ای بر پایه هوش و تمرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت تیراندازی با یک کاندید انتخاب شد

رییس هیئت تیراندازی با یک کاندید انتخاب شد