مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:152023-07-26سياسي

حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان آغاز شد


دقایقی پیش حرکت عزاداران حسینی در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از محل این مسجد به سمت امام زاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز شد.

- ایسنا/زنجان دقایقی پیش حرکت عزاداران حسینی در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از محل این مسجد به سمت امام زاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز شد.

آغاز می شود روزی که دل های همیشه عاشق را، دوباره متوجه مکتب سرخ شهادت خواهد کرد، مکتبی که نشان از پویایی و جاودانگی شهادت دارد.

شهادت، میوه همان درختی که ریشه در هَیهات مِنّ الذلّه دارد و ارمغان ماه محرم به همه آزادگان جهان است؛ روزی که هر بار با حضور دوباره اش به تفسیر شرافت و عزت انسانی می پردازد و دل انسان های آزاده را به دقایق عارفانه عاشورا می سپارد.

یوم العباس دیگری از راه رسید و مردم پایتخت شور و شعور حسینی با عشق و ارادت فراوان در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم عاشقانه گرد هم آمدند تا حماسه ای عظیم خلق کنند و نشان دهند یل یاتار طوفان یاتار، یاتماز حسینین پرچمی .

در ایام محرم حسینیه اعظم زنجان میزبان محبان و ارادتمندان درگاه امام حسین (ع) از اقصی نقاط جهان است؛ مردمانی که مهمان سفره با عظمت و خوان گسترده اباعبدالله الحسین (ع) می شوند و همنوا با بی بی زینب برای حسین (ع) و یارانش مرثیه می سرایند و بر سر و سینه می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان آغاز شد

حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان آغاز شد