مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-23سياسي

برگزاری 1200 کارگاه پیشگیری از غرق شدگی در گیلان


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری 1200 کارگاه میدانی آموزش چهره به چهره پیشگیری از غرق شدگی در استان خبر داد.

- رضا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان گیلان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور هر ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است، اظهار کرد: نقش آموزش همگانی در کاهش چشمگیر حوادث برای هموطنان بسیار اثرگذار است.

معاون آموزش و پژوهش هلال احمر گیلان افزود: به جهت نقش و وظیفه جمعیت هلال احمر به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و پیشگیری، این معاونت در کنار اجرای سایر دوره های ابلاغ شده با هدف اطلاع رسانی، آگاه سازی و حساس سازی جامعه در خصوص پدیده غرق شدگی، نسبت به برگزاری کارگاه های عملیاتی و میدانی در قالب آموزش های ایستگاهی در سواحل، اماکن پرتردد شهری و همچنین خانه های هلال اقدام نموده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح که توسط تعداد 125 نفر از مربیان پایه که آموزش های مورد نیاز را قبل از اجرای طرح فرا گرفته اند در سواحل، مناطق و اماکن شهری و نیز خانه های هلال استان با محوریت ارائه هشدارها و آموزش های لازم مرتبط با پیشگیری از غرق شدگی و نیز آموزش های لازم در خصوص کمک های اولیه در مواجهه با غرق شدگی را در سطح استان آموزش می دهند و در قالب این طرح تعداد 350 کارگاه در 350 خانه هلال، 350 کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1200 کارگاه پیشگیری از غرق شدگی در گیلان

برگزاری 1200 کارگاه پیشگیری از غرق شدگی در گیلان