مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 20:552023-08-21سياسي

سردار جلالی: دولت قبل باعث تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی خارجی بر اذهان عمومی شد


رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: سهل انگاری و ساده اندیشی در دولت گذشته سبب شد تا زیرساخت های افکار عمومی و شکل دهی باور و ذهن مردم تحت تاثیر شبکه های اجتماعی خارج پایه که در اختیار دشمنان است، - رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: سهل انگاری و ساده اندیشی در دولت گذشته سبب شد تا زیرساخت های افکار عمومی و شکل دهی باور و ذهن مردم تحت تاثیر شبکه های اجتماعی خارج پایه که در اختیار دشمنان است، قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در اختتامیه سی وهفتمین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور، معلمان را آینده ساز خواند و اظهار کرد: پایه و اساس تربیت و پرورش نسل آینده در مدارس شکل می گیرد.

وی افزود: از منظر پدافند غیر عامل، صیانت و حفاظت دانش آموزان نیز بر عهده آموزش و پرورش و معلمان است.

انتظار از آموزش و پرورش، از مدرسه و مدیر گرفته تا معلمان و سایر کارکنان این است که سازوکاری برای حفاظت و دفاع از دانش آموزان بیاندیشند.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور، مدرسه آماده را یک شاخص جهانی برای آمادگی در برابر تهدیدات و مخاطرات دانست و تصریح کرد: مدرسه هم وظیفه تربیت یک نسل آماده برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و هم باید از ساختار و فیزیک مقاوم، کادر آموزش دیده و سازمان یافته، نظامات و سازوکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: دولت قبل باعث تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی خارجی بر اذهان عمومی شد

سردار جلالی: دولت قبل باعث تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی خارجی بر اذهان عمومی شد