مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-09اقتصادي

افزایش سهم بری از بازار واردات روسیه/ منطقه آزاد شانس تجارت است


مازندران باید سهمش را از بازار 290 میلیارد دلاری روسیه افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر هیئت اقتصادی به روسیه با بیان اینکه بازرگانان مازندران باید برای بستن قرارداد با روسیه اقدام کنند، گفت: مازندران توان تأمین موتور کشتی های روسی را دارد و باید در این زمینه قرارداد ببندیم.

وی گفت: در حوزه مواد غذایی و خوراکی پایانه روماک گستر اقدام به قراردادهایی کرده است و اتاق بازرگانی باید حداکثر پتانسیل را برای بازگشایی راه ها استفاده کند.

وی با بیان این که باید سهم مازندران را در تبادلات تجاری با روسیه افزایش دهیم، از اتاق بازرگانی خواست تا عملیات وسیع بازاریابی را در دستور کار قرار دهند.

حسینی پور بهره گیری از روش های مختلف برای فعال کردن تبادلات تجاری با روسیه مهم دانست و گفت: ما نیز حداکثر حمایت را از بخش خصوصی و اتاق بازرگانی خواهیم داشت.

استاندار مازندران مازندران با بیان اینکه اتاق بازرگانی و بخش خصوصی لشکر عملیات تجاری محسوب می شود، گفت: باید معبرهای تجاری با روسیه را باز کنیم و شناسایی این معبرها بر عهده اتاق بازرگانی است.

حسینی پور با عنوان این که مراودات ما با روسیه باید افزایش یابد به ایجاد خط گردشگری خزر تا مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: برای فعال کردن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم بری از بازار واردات روسیه/ منطقه آزاد شانس تجارت است

افزایش سهم بری از بازار واردات روسیه/ منطقه آزاد شانس تجارت است