مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:312023-07-25سياسي

ضرورت سرمایه گذاری برای نگهداری بوستان های شهری


عضو شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت سرمایه گذاری جهت نگهداری بوستان ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا ضمن ارائه گزارش از وضعیت محله جوانمرد قصاب در منطقه 20 با بیان اینکه مقبره جوانمرد قصاب در این محله واقع شده است، عنوان کرد: این ناحیه 8500خانوار دارد که تخمین زده می شود 30هزار نفر جمعیت داشته باشد .

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم در این محله از دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر تهران به خوبی یاد می کردند و در این دوره 17 بوستان در منطقه احداث شده بود که رضایت شهروندان را به دنبال داشت.

امانی ضمن تأکید بر اینکه باید در نگهداری و روشنایی بوستان ها سرمایه گذاری صورت بگیرد، خاطر نشان کرد: چند نقطه فرسوده در محله وجود دارد که در این دوره از مدیریت شهری از طرح خارج و امکان نوسازی برای مردم فراهم شده است اما مشکلی که وجود دارد این است که وزارت میراث فرهنگی مجوز ساخت بیش از سه طبقه را نمی دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه از دوره قبلی مدیریت شهری نوسازی مسجد قدیمی محله آغاز شده است، خاطرنشان کرد: هشت میلیارد تومان از سوی پیمانکار در سال 97 هزینه شده اما قرار بوده زمینی به او تحویل داده شود که با توجه به اینکه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سرمایه گذاری برای نگهداری بوستان های شهری

ضرورت سرمایه گذاری برای نگهداری بوستان های شهری