مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 22:252023-07-25سياسي

روایت هنرمندانه حقیقت از ویژگی های بانوان است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر لزوم خیزش های اجتماعی در تحقق جهاد تبیین گفت: روایت هنرمندانه حقیقت از ویژگی های بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی، شامگاه سه شنبه اجتماع عظیم دخترانه من دختر حسینم اظهار کرد: همه ما در انسان بودن و بنده خدا بودن مساوی هستیم اما برخی از افراد با توجه به توانایی هایی که انسان ها دارند، بعضی کارها را بهتر انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه خداوند ویژگی های خاصی را در خلقت زن و مرد قرار داده است، ابراز کرد: خداوند به خاطر قدرت بدنی، جهاد را برای آقایان واجب کرده اما شرکت در جهاد برای خانم ها واجب نیست و در عین حال یکی از توانمندی های بانوان روایت هنرمندانه حقیقت است که امروز به جهاد تبیین معروف شده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه با دشمن و دشمنی هایش باید مبارزه کرد، یادآور شد: ما از امام حسین (ع) آموخته ایم که در مقابل ظلم و ظالم کوتاه نیاییم و با آن مبارزه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نوع مبارزه ها متفاوت است، عنوان کرد: در زمانی که حمله نظامی است، افرادی که مهارت نظامی دارند باید وارد عمل شوند و حمله ای که نیازمند قدرت جسمی است افراد با این شرایط به میدان می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت هنرمندانه حقیقت از ویژگی های بانوان است

روایت هنرمندانه حقیقت از ویژگی های بانوان است