مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-09سياسي

عرصه خبر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد خطوط قرمز را رعایت می کنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کهکیلویه و بویراحمد رسانه ها با رعایت حدود و خطوط قرمز در خدمت مردم و استان حرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت روز خبرنگار حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر خبرگزاری فارس این روز را به خبرنگاران این خبرگزاری در سراسر استان تبریک گفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرگزاری فارس در ایفای رسالت خود مبنی بر بیان مشکلات مردم و همچنین مطالبه گری یکی از رسانه های پیشرو به شمار می رود یادآور شد: این خبرگزاری در بیان مشکلات آموزش و پرورش و همچنین بیان دستاوردها که متعلق به نظام جمهوری اسلامی است کوتاهی نمی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران باید رسالت خود را همانند امام سجاد و حضرت زینب در صحرای کربلا به خوبی به منصه ظهور بگذارند گفت: بهترین الگو برای عرصه خبرنگاری این بزرگان دین دینی هستند و باید با تاسی از آن بزرگان در راه مطالبه گری مشکلات مردم و جامعه ثابت قدم در مسیر پر سنگلاخ حرکت کنند.

عزت خواه در بخش دیگری از اظهارات خود به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس گفت: خوشبختانه در کهکیلویه و بویراحمد رسانه ها با رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه خبر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد خطوط قرمز را رعایت می کنند

عرصه خبر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد خطوط قرمز را رعایت می کنند