مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-21بين الملل

چین برنامه شناسایی جاسوسان سیا را تقویت کرده است


چین در حال تشدید سرکوب افرادی است که به جاسوسی برای آمریکا متهم هستند و در تازه ترین مورد می گوید که یک فرد دیگر را شناسایی کرده که به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اطلاع رسانی می کرده؛ - چین در حال تشدید سرکوب افرادی است که به جاسوسی برای آمریکا متهم هستند و در تازه ترین مورد می گوید که یک فرد دیگر را شناسایی کرده که به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اطلاع رسانی می کرده؛ موردی که به مجموعه جاسوسی های میان دو کشور افزوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، وزارت امنیت کشور چین امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در حال بازجویی از یک مقام 39 ساله این وزارتخانه است که به جاسوسی برای سازمان سیا در ازای دریافت پول متهم شده است.

در اوایل ماه میلادی جاری هم یکی از کارمندان یک گروه صنعتی نظامی به اتهام جاسوسی بازداشت شد.

این رویداد چند هفته پس از آن اتفاق می افتد که ویلیام برنز، رییس سازمان سیا گفت که نهاد تحت امرش در بازسازی شبکه خود در چین پیشرفت هایی داشته است.

تنش ها میان چین و آمریکا در پی مجموعه ای از وقایع در ماه های اخیر شدت گرفته است، از جمله بالون جاسوسی چین و تقابل نظامی در دریای چین جنوبی و همچنین مراودات دیپلماتیک ایالات متحده با تایوان، جزیره ای خودگردان که چین آن را بخشی از خاک خود دانسته و حمله نظامی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین برنامه شناسایی جاسوسان سیا را تقویت کرده است

چین برنامه شناسایی جاسوسان سیا را تقویت کرده است