مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-13اجتماعي

جامعه نخبگان برای حل مشکلات زیست محیطی استان به میدان بیایند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم جامعه نخبگان استان قم را ظرفیت عظیمی برای حل مشکلات و چالش های زیست محیطی استان دانست و اضافه کرد: نخبگان دغدغه مند استان قطعاً می توانند با انجام طرح های پژوهشی مرتبط در بهبود وضعیت محیط زیست بسیار مؤثر باشند.

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم جامعه نخبگان استان قم را ظرفیت عظیمی برای حل مشکلات و چالش های زیست محیطی استان دانست و اضافه کرد: نخبگان دغدغه مند استان قطعاً می توانند با انجام طرح های پژوهشی مرتبط در بهبود وضعیت محیط زیست بسیار مؤثر باشند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمدحسین بازگیر امروز 22 مردادماه در دیدار رییس بنیاد نخبگان استان قم، گفت: اداره کل استان به لحاظ منابع اعتباری و نیروی انسانی در میان ادارات کل محیط زیست در رتبه آخر کشور قرار دارد، اما به لحاظ معیارهایی نظیر سرانه واحدهای صنعتی و مناطق طبیعی در رتبه های میانی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه افزود: همین فاصله میان منابع و امکانات با گستردگی وظایف و ماموریت ها باعث فشار مضاعف به کارشناسان اداره کل شده است، از این رو بهره مندی از تمامی ظرفیت ها در راستای حفظ و حراست از محیط زیست اهمیت بسیاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نخبگان برای حل مشکلات زیست محیطی استان به میدان بیایند

جامعه نخبگان برای حل مشکلات زیست محیطی استان به میدان بیایند