مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-10اقتصادي

عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل از مصادیق ترک فعل است


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل و کمیته حمایت قضایی از مصادیق ترک فعل با عنوان مجرمانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: ما در حل مشکلات اقتصادی مردم راهی جز حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال نداریم.

وی عامل برون رفت استان را از مشکلات کنونی حمایت از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: ما مسئولی را نیاز داریم که اعتقاد عمیق قلبی به این موضوع داشته باشد و در مسیر گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی آستین همت بالا بزند.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل ریشه اکثر آسیب ها و جرایم را بیکاری عنوان کرد و ادامه داد: بیکاری عامل فقر، اعتیاد، سرقت و سایر ناهنجاری ها است و حتی به صراحت می توان گفت در بهبود فرآیندهای فرهنگی موضوع بیکاری بسیار تأثیرگذار است و باید با تمام توان در مسیر اشتغالزایی گام های مؤثری را برداشت.

خدادادی اظهار کرد: اکثر مشکلات در صدور مجوزها و همراهی با سرمایه گذاران مربوط به رده های پایین مدیریتی و در حوزه های کارشناسی و مدیران جزیی است که به نوعی سنگ اندازی و مانع تراشی را از سوی آنها در حوزه های مختلف شاهد و ناظر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل از مصادیق ترک فعل است

عدم اجرای مصوبات ستاد تسهیل از مصادیق ترک فعل است