مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-09بين الملل

صهیونیست ها درصدد تصویب 28 طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری


شورای عالی برنامه ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه 28 طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای عالی برنامه ریزی شهری رژیم صهیونیستی امروز درباره تصویب چندین طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری، تصمیم گیری می کند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، یکی از این طرح های شهرک سازی ساخت 175 واحد جدید مسکونی برای صهیونیست ها در منطقه موسوم به آرییل غربی است، که به طور جدی طرح های توسعه شهر سلفیت در کرانه باختری را در معرض خطر قرار می دهد.

بنابراین گزارش، شورای عالی برنامه ریزی شهری رژیم صهیونیستی وابسته به کابینه این رژیم، طی دوره جدید کابینه نتانیاهو تاکنون با ایجاد 12 هزار و 855 واجد صهیونیست نشین موافقت کرده و در صورت تصویب طرح های جدید این آمار به رکورد بی سابقه بیش از 13 هزار واحد مسکونی برای شهرک نشینان در کرانه باختری می رسد.

منابع آگاه تاکید دارند که کابینه نتانیاهو بدون توجه به اعتراضات محافل بین المللی بر اساس دستورات بتسلییل اسموتریچ وزیر دارایی این رژیم که به طور جدی وارد پرونده شهرک سازی شده، به تشدید موج شهرک سازی در عمق کرانه باختری ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها درصدد تصویب 28 طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری

صهیونیست ها درصدد تصویب 28 طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری