مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-19اقتصادي

ورود موبایل از عراق ممنوع است/ رعایت الزامات گمرکی اربعین


مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه وارد کردن برخی کالاها از عراق در اربعین ممنوع است، گفت: زائران از عراق تلفن همراه نیاورند.

- مرتضی حاجیان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به الزامات گمرکی زائران اربعین استان سمنان بیان کرد: واردات برخی کالاها از عراق ممنوعیت دارد لذا مردم با خودشان از آن کشور، تلفن همراه وارد نکنند.

وی با بیان اینکه کالاهای موکب داران نیز دارای تشریفات گمرکی است که باید رعایت شود، افزود: با توجه به ضوابط، صادرات برخی کالاها مانند گوشت، برنج، مواد سوختی و … به عراق مشمول ممنوعیت و محدودیت عوارض صادراتی هستند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه مجوزهای بهداشتی و قرنطینه ای نخستین موضوعی است که موکب ها برای ملزومات باید رعایت کنند، گفت: در خصوص سوخت مصرفی موکب داران نیز باید تاکید کرد که سهمیه ای از سوی ستاد عتبات تخصیص داده شده که پس از موافقت از سوی شرکت نفت با تنظیم اظهار نامه به نام ستاد عتبات عالیات از سوی نمایندگان معرفی شده، اقدامات لازم برای انتقال سوخت ها صورت خواهد گرفت.

حاجیان نژاد با بیان اینکه وسایل نقلیه نیز باید با تشریفات خاص گمرکی منتقل شوند، افزود: با توجه به هماهنگی که با ستاد اربعین کشور انجام شده، خروج موقت تمام وسایل نقلیه شامل وانت، سواری، اتوبوس و… اعم از شخصی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موبایل از عراق ممنوع است/ رعایت الزامات گمرکی اربعین

ورود موبایل از عراق ممنوع است/ رعایت الزامات گمرکی اربعین