مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 03:402023-08-02اقتصادي

عصبانیت لهستانی ها از فرصت طلبی اوکراین


سوء استفاده اوکراینی ها از وضعیت این کشور در نفوذ به بازار محصولات کشاورزی اروپا با شرایط ویژه، عصبانیت و انتقاد لهستانی ها را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یان کرزیستوف وزیر کشاوری سابق لهستان با انتقاد شدید از کی یف گفت که اوکراین از لهستان می خواهد که به خاطر این کشور زمین های زراعی اش را قربانی کند و اوکراینی ها شروع به انتقاد از لهستان به دلیل تلاش برای محافظت از منافعش کرده اند این در حالی است که ما به اوکراین کمک های زیادی و چه بسا بیش از آن چه که می توانسته ایم کرده ایم .

وی که با نشریه فروندا مصاحبه می کرد، گفت: از تغییر لحن صحبت های سیاستمداران اوکراینی به ریاست ولودیمیر زلنسکی بسیار ناامید شده ایم .

  این مقام سابق لهستانی گفت که مقامات اوکراینی تلاش دارند از تراژدی که در آن قرار دارند برای پیدا کردن جای پا در بازار محصولات کشاورزی اتحادیه اروپا با شرایط خاص استفاده کنند.

کرزیستوف افزود: کشاورزان لهستانی که در حال حاضر با چالش هایی به دلیل آزادسازی بازار برای محصولات اوکراینی مواجه شده اند از آینده وضعیت اقتصادی خود نگران بوده و رویکرد خود در قبال اوکراینی ها را تغییر داده و این سوال برایشان پیش آمده که آیا کمک کردن به اوکراین فایده ای دارد حال آنکه از ما انتظار دارند که زمین های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت لهستانی ها از فرصت طلبی اوکراین

عصبانیت لهستانی ها از فرصت طلبی اوکراین