مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-09حوادث

دستگیری سارقان منزل در پایتخت


سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 سارق حرفه ای که از منازل مسکونی سرقت می کردند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: تیم عملیات کلانتری 137 نصر در حال گشت زنی در محله شهر آرا تهران بودند که به دو نفر با خودرو پژو پارس که منازل مسکونی را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: متهمان در همین حین به طرف یکی از منازل رفته و اقدام به ورود به منزل می کنند که مأموران به سرعت برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت مأموران با خودرو پژو پارس اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در نخستین گام با اعلام مشخصات خودرو متهمان به سایر گشت های انتظامی و سپس با ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح خودرو متهمان پس از تعقیب و گریز چند کیلومتری متوقف و هر دو نفر متهم دستگیر شدند.

سرهنگ مافی با اشاره به سوابق متهمان 22 و 27 ساله در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی های اولیه به 15 فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در پایان افزود: متهمان همراه با پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان منزل در پایتخت

دستگیری سارقان منزل در پایتخت