مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-18اقتصادي

شتاب هوشمندسازی فرآیندهای پستی در دولت سیزدهم


معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست گفت: هوشمندسازی فرآیندهای پستی در دولت سیزدهم شتاب گرفته است، در این مدت از مجموع 300 فرآیند پستی احصا شده تاکنون 80 فرآیند به مرحله هوشمندسازی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمود لیایی اظهار کرد: تا پایان سال جاری همه فرآیندهای پستی احصا شده در کشور هوشمندسازی می شوند.

وی بیان کرد: دستکم 100 شرکت دانش بنیان هم اکنون عضو مرکز نوآوری شرکت ملی پست هستند که محصول یا خدماتی متناسب با فرآیندهای پستی ارائه می کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پست ادامه داد: آخرین اقدام مرکز نوآوری شرکت پست، راه اندازی کارخانه نوآوری در موزه ملی ارتباطات است، که در این کارخانه فضایی به شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شده تا برای تولید و راه اندازی محصول یا خدمت خود اقدام نموده و به راحتی با سایر شرکتها در تعامل باشند.

وی با بیان اینکه حدود 55 درصد خدمات پست باجه ای و بقیه غیرباجه ای است، افزود: افزون بر نیمی از خدمات غیرباجه ای در حوزه تجارت الکترونیک است، قصد داریم با راه اندازی سامانه ای، دسترسی به خدمات باجه ای را به روستاها و مناطق کم برخوردار توسعه دهیم تا روستاییان در سراسر کشور محصولات بومی و صنایع دستی خود را بدون واسطه به دست مصرف کننده برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب هوشمندسازی فرآیندهای پستی در دولت سیزدهم

شتاب هوشمندسازی فرآیندهای پستی در دولت سیزدهم