مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-20اقتصادي

تحقق 63 درصدی اعتبارات پروژه های آب رسانی در گلستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از تحقق 63 درصدی اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان در پروژه های آبرسانی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج حیدریان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تغییر اقلیم، کاهش نزولات جوی، خشکسالی هواشناسی، هیدرولوژیکی و کشاورزی در نقاط مختلف جهان از جمله گلستان اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: چهار استان کشور در وضعیت سخت آبی قرار دارند که یکی از آنها گلستان است و ما هر هفته جلسه رصد و پایش منابع آبی را برگزار می کنیم.

وی در خصوص سد نرماب گفت: در دولت سیزدهم با تقویت اعتبارات دو میلیون مترمکعب عملیات خاکریزی بدنه سد اتفاق افتاد و پیشرفت فیزیکی آن 93 درصد است.

حیدریان بیان کرد: در مخزن سد 280 هکتار از اراضی تملک شده و عملیات جابجایی و اسکان روستاهای جنگلده پایین و بالا در حال انجام است.

  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در هفته دولت 17 پروژه به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی هشت پروژه آغاز خواهد شد که مجموع اعتبارات این دو بخش 301 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: 6 پروژه در سفر رییس جمهور داشتیم که شامل طرح آبرسانی گرگان، طرح آبرسانی آزادشهر و رامیان، طرح آبرسانی نوار مرزی، سد نرماب، سد آقدکش و علاج بخشی سد وشمگیر بود که برای این پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 63 درصدی اعتبارات پروژه های آب رسانی در گلستان

تحقق 63 درصدی اعتبارات پروژه های آب رسانی در گلستان