مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-23سياسي

توسعه اقتصاد دیجیتال، ترانزیت، تولید و تجارت محوریت اصلی توسعه آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی می گوید: توسعه اقتصاد دیجیتال، ترانزیت، تولید و تجارت محوریت اصلی توسعه استان را در برنامه هفتم تشکیل می‎ دهند.

- خبرگزاری فارس – تبریز- لیلا حسین زاده: بهارک نصر از معدود بانوان مدیر استان در عرصه اقتصاد به شمار می رود که البته نام و سابقه مدیریتیش بیشتر با بودجه گره خورده تا برنامه.

و اگر در یکی دو سال اخیر شاهد ورود اعتبارات چندبرابری به استان طی حداقل یک دهه گذشته بودیم و جایگاه نخست جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به نام آذربایجان شرقی رقم خورد، نباید تلاش های این بانوی زبر و زرنگ در کنار مدیران ارشد استان مثل شخص استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نادیده گرفته شود.

اما علاوه بر بودجه، برنامه هم لازم داریم و اگر قرار است در ارتباط با برنامه هفتم توسعه سخن برانیم و مرقومه ای داشته باشیم، بد نیست گفت وگویی هم با معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ترتیب دهیم که معطل نکردیم و در ادامه مشروح گفت وگوی ما با بهارک نصر، در این مورد تقدیم حضور می شود: فارس: به عنوان پرسش اول لطفا نظر کلی خود را در مورد برنامه هفتم و رویکردهای متفاوتی که در پیش گرفته توضیح دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد دیجیتال، ترانزیت، تولید و تجارت محوریت اصلی توسعه آذربایجان شرقی

توسعه اقتصاد دیجیتال، ترانزیت، تولید و تجارت محوریت اصلی توسعه آذربایجان شرقی