مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-28سياسي

دشمن بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مقدسات است


امام جمعه یزد با اشاره به شیطنت هایی که دشمن در مورد عاشورا و مراسم عزاداری انجام داده، گفت: دشمن بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مقدسات است زیرا فقط از این طریق به اهداف خود دست می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه که در مسجد روضه محمدیه با حضور هیئات مذهبی و عزاداران عاشورایی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام، با تاکید بر اینکه در همه امور باید رضایت خدا مدنظر باشد، اظهار داشت: امام حسین(ع) نیز به یاران خود توصیه کردند که در تمام امور دنیوی و اخروی فقط رضایت خدا را در نظر بگیرند حتی اگر کاری که مورد رضایت خداست، مورد رضایت بندگان خدا نباشد.

وی عنوان کرد: اینکه دشمنان اسلام قرآن آتش می زنند و امسال وقیحانه، عاشورا را نیز به تمسخر گرفتند، به این دلیل است که می خواهند مردم از دین و اسلام و امام حسین(ع) دور بمانند تا آنها با سوءاستفاده از این دوری به اهداف خود برسند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خطبه ای که امام حسین(ع) در آخرین حج خود در منا قرائت کردند، افزود: امام حسین(ع) فرمودند که خدایا تو می دانی که مبارزه ای که آغاز کرده ایم، برای تو و برای حرکت در مسیر تو است و برای رسیدن به آمال دنیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مقدسات است

دشمن بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و مقدسات است