مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-24اقتصادي

کشورهای اروپایی و عربی پارکینگ سرمایه های ایرانی هستند


دارنده سه مدال کارآفرین برتر جهان و 17 مدال کارآفرین برتر ایران، سرمایه ایرانیان مقیم خارج از کشور را 10 برابر تولید ناخالص ملی می داند و می گوید؛ - خبرگزاری فارس - گلستان: مشکلی که امروزه بیش از همیشه گریبان جامعه را گرفته بیکاری جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است طوری که امروزه از اشتغال به عنوان ابرچالش کشور یاد می شود.

با وجود آنکه طی این سال ها جوانان زیادی در صف انتظار اشتغال، چشم به عملکرد مسئولان  دوختند اما متاسفانه فقدان سیاستگذاری برای آینده، توسعه نظام آموزش عالی ناکارآمد و عدم پاسخ به تقاضای وقت نیروی کار نه تنها زخم بیکاری را التیام نبخشیده که کاری تر هم کرده تا جایی که علاوه بر انباشت نیروی کار از سال های گذشته، تقاضاهای جدید شغل با چالش مواجه شده و امروز اشتغال در ردیف ابرچالش کشور جای گرفته است.

در حالی که امروزه چشم تعداد زیادی از جوانان بیکار به مسئولان است تا گره گشای مشکل شان باشند اما سیاست ها آنطور که باید چنگی به دل نمی زند و بیش از آنکه اشتغال زا باشد بیکار بدهکار تحویل جامعه داده است.

واکاوی چالش بیکاری و استفاده از ظرفیت کارآفرینی برای عبور از این بحران ما را بر آن داشت تا پای صحبت دانش راهداری، دارنده سه مدال کارآفرین برتر جهان و 17 مدال کارآفرین برتر ایران بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اروپایی و عربی پارکینگ سرمایه های ایرانی هستند

کشورهای اروپایی و عربی پارکینگ سرمایه های ایرانی هستند