مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-16سياسي

ضربه های شیعه انگلیسی کمتر از ضربه های داعش نیست


رییس دفتر عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: امروزه متأسفانه شاهد تلاقی تحجر مذهبی و سیاسی هستیم که از آن موارد می توان به داعش و وهابی گری همچنین شیعه انگلیسی اشاره کرد و ضربه ای که جریان شیعه انگلیسی به وحدت وارد می کند کمتر از داعش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی شاهرودی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در اختتامیه طرح علمداران تبلیغ که به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم امروز در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) به روایتی از امام صادق(ع) اشاره و موضوع بحث خود را متغیرها در عرصه منطقه ای و بین الملی و جایگاه ایران عنوان کرد.

وی تحول در عرصه قطب بندی، از تک قطبی به چند قطبی را به عنوان اولین متغیر اعلام کرد و گفت: آمریکا پس از جنگ جهانی دوم به قدرت تک قطبی جهان تبدیل شد، اما امروزه چین، روسیه، هند و ایران دایره دار قطب ها ی نوظهور هستند.

 سعیدی ادامه داد: ایران با تکیه بر محورهایی از جمله قدرت دفاعی، قدرت هسته ای، قدرت انرژی به واسطه کشف معدن لیتیوم در همدان، در حال درخشش در عرصه جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه های شیعه انگلیسی کمتر از ضربه های داعش نیست

ضربه های شیعه انگلیسی کمتر از ضربه های داعش نیست