مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-22بين الملل

هشدار نخست وزیر چین درباره مشکلات روابط تجاری با آمریکا


نخست وزیر چین به رییس شورای بازرگانی آمریکا و چین که در راس هیئتی به پکن سفر کرده، گفت روابط دوجانبه و همکاری های اقتصادی و تجاری میان چین و ایالات متحده با مشکلاتی مواجه است.

- نخست وزیر چین به رییس شورای بازرگانی آمریکا و چین که در راس هیئتی به پکن سفر کرده، گفت روابط دوجانبه و همکاری های اقتصادی و تجاری میان چین و ایالات متحده با مشکلاتی مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اظهارات لی چیانگ، نخست وزیر چین در بحبوحه سرد شدن روابط میان این دو اقتصاد بزرگ جهان و پیش از سفر مورد انتظار جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده به چین در اواخر ماه اوت بیان شد.

براساس گزارش شینهوآ، لی چیانگ دوشنبه به مارک کسپر، رییس شورای بازرگانی آمریکا و چین گفت: در حال حاضر روابط چین و آمریکا و همکاری های اقتصادی و تجاری با مشکلاتی روبه رو است که لازمه آن صداقت، حرکت به سمت یکدیگر و تلاش مشترک دو طرف است.

نخست وزیر چین گفت که کشورش مایل است با ایالات متحده برای محافظت مشترک از قوانین تجارت بین المللی و تضمین ثبات زنجیره های صنعتی جهانی همکاری کند.

همچنین وزارت صنعت و فناوری اطلاعات آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که روز دوشنبه کسپر با جین ژوانگ لونگ، وزیر صنعت چین ملاقات داشت و دو طرف در مورد همکاری توسعه صنعتی چین - آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نخست وزیر چین درباره مشکلات روابط تجاری با آمریکا

هشدار نخست وزیر چین درباره مشکلات روابط تجاری با آمریکا