مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-15سياسي

نیاز به حمایت جدی مسئولان از فعالیت های قرآنی داریم


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان، این استان را استانی قرآن خیز دانست و گفت: برای توسعه فعالیت های قرآنی نیاز به حمایت جدی مسئولان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم سمیری ظهر امروز سه شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته حفظ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان به صورت سراسری برگزار می شود؛ امسال برای شانزدهمین دوره این مسابقات پس از چهار ماه پیگیری و ثبت نام نهایتاً 618 نفر شرکت کردند که نسبت به سال گذشته رشد حدود 40 درصدی داشته است.

وی افزود: مسابقات در 10 رشته اذان، قرائت نماز، مکبری، قرائت ترتیل، قرائت تحقیقی، قرائت تقلیدی، حفظ کل، مفاهیم، حفظ جز 30 و معارف برگزار شده است.

مدیرکل ستاد فرهنگی و هنری کانون های مساجد خوزستان بیان کرد: مرحله مجازی این دوره از مسابقات برگزار شد و امروز نیز رشته حفظ کل انجام می شود تا نفرات برتر مشخص شوند.

سمیری گفت: داوری این دوره از مسابقات را در بخش برادران سید کریم موسوی، جاسم شمیری و حمزه عوده زاده و در بخش خواهران خیریه عچرش، صدیقه لویمی اصل و سناء منبوهی بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه خوزستان یک استان قرآن خیز است، تصریح کرد: هر کجای این استان برویم مانند چشمه ای افراد قرآنی حضور دارند و این رحمت الهی بر سر ما سرازیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به حمایت جدی مسئولان از فعالیت های قرآنی داریم

نیاز به حمایت جدی مسئولان از فعالیت های قرآنی داریم