مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-26بين الملل

برگزاری رزمایش در فرودگاه تایوان با شبیه سازی حمله چین


تایوان امروز (چهارشنبه) اولین رزمایش نظامی خود را در فرودگاه بین المللی تائویوآن برگزار کرد و همزمان با تمرین سربازان این جزیره جهت دفاع از تاسیسات در برابر حمله شبیه سازی شده پکن، - تایوان امروز (چهارشنبه) اولین رزمایش نظامی خود را در فرودگاه بین المللی تائویوآن برگزار کرد و همزمان با تمرین سربازان این جزیره جهت دفاع از تاسیسات در برابر حمله شبیه سازی شده پکن، ترافیک های هوایی به مدت کوتاهی متوقف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این رزمایش تایوان بخشی از رزمایش های سالانه این جزیره است که امسال همزمان با افزایش فشارهای نظامی و سیاسی پکن، شامل رزمایش هایی برای محافظت از فرودگاه های غیرنظامی بوده است.

این اولین رزمایشی است که در نزدیکی تایپه و در بزرگترین فرودگاه تایوان که از سال 1979 افتتاح شد، برگزار شده است.

همزمان با متوقف شدن ترافیک های هوایی به مدت 30 دقیقه، چندین سرباز طی این رزمایش شبیه سازی شده با دشمنانی که از هلیکوپترهای تهاجمی پیاده می شدند، مبارزه می کردند.

تسای اینگ-ون، رییس جمهوری تایوان هنگام بازدید از این رزمایش بیان کرد: ما باید از مفهوم دفاع از کل جامعه آغاز کنیم تا منابع ارتش، دولت های محلی و بخش های غیرنظامی را یکپارچه و تمامی یگان ها را جهت همکاری با یکدیگر هماهنگ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش در فرودگاه تایوان با شبیه سازی حمله چین

برگزاری رزمایش در فرودگاه تایوان با شبیه سازی حمله چین