مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-24اقتصادي

محور توسعه استان اردبیل بر مبنای کشاورزی و دامپروری استوار است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: محور توسعه استان اردبیل بر مبنای کشاورزی و دامپروری استوار بوده چرا که 33 درصد اشتغال استان وابسته به بخش کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده بعد از ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه رویکرد ما در بخش کشاورزی این است که به سوی کشاورزی با ریسک کمتر و بهره وری و درآمد بیشتر حرکت کنیم، اظهار کرد: در همین راستا اولین کاری که در راستای توسعه بخش کشاورزی انجام دادیم سند تحول بخش کشاورزی را تنظیم و به اجرا گذاشتیم.

وی افزود: محور توسعه استان اردبیل بر مبنای کشاورزی و دامپروری استوار بوده زیرا که 33 درصد اشتغال استان وابسته به بخش کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به اهمیت قابل توجه رفع تداخل اراضی کشاورزی با اراضی ملی ادامه داد: در سال گذشته 285 پلاک به طور کامل رفع تداخل شد و تعداد 138 پلاک نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال های آتی رفع تداخل خواهد شد.

تقی زاده بیان کرد: در سال جاری 350 هزار هکتار از اراضی دیم از بین رفت ولی با تمهیداتی که در اراضی آبی استان صورت گرفت تا این لحظه آمار خرید گندم در استان از مرز 165 هزار تن گذشته است که پیش بینی می کنیم این میزان خرید به 250 هزار تن همانند سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور توسعه استان اردبیل بر مبنای کشاورزی و دامپروری استوار است

محور توسعه استان اردبیل بر مبنای کشاورزی و دامپروری استوار است