مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-29اجتماعي

ثبت بیش از 65 هزار تماس با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال


مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ثبت بیش از 65 هزار تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آرزو فاتحی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره تعداد تماس های تلفنی با خط 123 در سه ماهه ابتدایی سال 1402 گفت: 65 هزار و 827 تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی در این مدت برقرار شده است که در مقایسه با سه ماهه ابتدایی سال گذشته که 65 هزار و 930 تماس برقرار شده، روند کاهشی داشته است.

همچنین تعداد کل تماس های مرتبط با اورژانس اجتماعی و خط 123 در سال گذشته 262 هزار و 751 مورد بوده که در سامانه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تماس ها د رخصوص کودک آزاری، ثبت شده است، گفت: اورژانس اجتماعی بسیار مهم است و خدمات بسیار ارزشمند و مفیدی را به افراد نیازمند و در معرض آسیب ارائه می کند، اما آحاد جامعه نیز باید با اقدامات اورژانس اجتماعی آشنا شده و بدانند که در چه صورتی باید از خدمات اورژانس اجتماعی استفاده کنند و با خط 123 تماس گرفته و ما بتوانیم در اسرع وقت به بهترین شکل خدمات را ارائه دهیم.

مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همچنین درباره تدوین اطلس آسیب های اجتماعی کودکان کار و خیابان گفت: دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 65 هزار تماس با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال

ثبت بیش از 65 هزار تماس با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال