مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-20دانش

راه اندازی مرکز مطالعات اسلامی و ایران شناسی در بانکوک


به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند، مرکز مطالعات اسلامی و ایران شناسی در دانشگاه سیام تکنولوژی راه اندازی شد.

- به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند، مرکز مطالعات اسلامی و ایران شناسی در دانشگاه سیام تکنولوژی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند، مرکز مطالعات اسلامی و ایران شناسی در دانشگاه سیام تکنولوژی راه اندازی و در طبقه چهارم این دانشگاه واقع شده است.

شریف هادی از قارغ التحصیلان ایرانی که هم اکنون رییس دانشکده مدیریت را به عهده دارد ضمن تدریس در این دانشگاه، تصدی مرکز مطالعات اسلامی و ایران شناسی را نیز عهده دار است.

برگزاری کلاس های زبان فارسی برای علاقه مندان و دانشجویانی که زبان فارسی را به عنوان زبان خارجی انتخاب کرده اند جزو برنامه های اصلی این اتاق است .

یکی دیگر از ماموریت های اصلی این اتاق، تبلیغ و ترویج فرهنگ، هنر و توریسم ایران است که با توجه به منابع موجود در این اتاق مراجعه کنندگان می توانند اطلاعات لازم در این مورد دریافت کنند.

همچنین، دوره های آموزشی مزبور در دو سرفصل زبان فارسی و ایران شناسی، نمایش فیلم های ایرانی با زیرنویس یا دوبله به زبان تایی یا انگلیسی به صورت منظم و هفتگی در این اتاق در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز مطالعات اسلامی و ایران شناسی در بانکوک

راه اندازی مرکز مطالعات اسلامی و ایران شناسی در بانکوک