مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-06اجتماعي

162 مدرسه چهارمحال و بختیاری تا پایان مرداد شاداب سازی می شود


دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با تامین اعتبار 20 میلیون تومانی برای هر مدرسه و تهیه 9 تن رنگ، - احسان طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح شهید روح الله عجمیان با هدف شاداب سازی مدارس از ایام نوروز در استان آغاز و از ابتدای تابستان نیز وارد فاز 2 شد.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این طرح گروه های جهادی دانش آموزی معلم محور با حضور در مدارس اقدام به تعمیر، رنگ آمیزی، دیوارنویسی و ایجاد حیاط پویا می کنند تا دانش آموزان در شروع سال تحصیلی با فضایی بانشاط و پویا روبرو شوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین 50 مدرسه شاداب سازی شدند، افزود: 722 مدرسه در سراسر استان اعلام نیاز کردند که مدرسه شان شاداب سازی شود.

طاهری بیان کرد: با تامین اعتبار 20 میلیون تومانی برای هر مدرسه و تهیه 9 تن رنگ، 162 مدرسه تا پایان مرداد بهسازی و شاداب سازی می شود.

وی تصریح کرد: این مدارس از همه شهرستان ها و مناطق هفده گانه آموزشی استان است.

طاهری اظهار داشت: جهاد آموزشی نیز همچنان ادامه دارد و معلمان نسبت به آموزش دانش آموزان ضعیفی که در امتحانات خرداد نمرات قابل قبولی کسب نکردند، اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

162 مدرسه چهارمحال و بختیاری تا پایان مرداد شاداب سازی می شود

162 مدرسه چهارمحال و بختیاری تا پایان مرداد شاداب سازی می شود